Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Bez dwóch zdań, priorytetem w branży hotelowej jest zadowolenie Klienta. Jednym ze sposobów na zyskanie w jego oczach jest zapewnienie mu możliwie najlepszych warunków codziennego wypoczynku. W tym celu warto poświęcić nieco więcej uwagi łóżkom i materacom wykorzystywanym w naszym obiekcie. Wysokiej jakości produkty pozwolą Twoim Gościom spać spokojnie, a Ty zyskasz pewność, że zrobiłeś wszystko, aby spełnić ich oczekiwania. Właściwie dobrane łóżka hotelowe oraz materace to podstawa każdego hotelowego biznesu.

Rozwiązania dedykowane hotelom

Zanim dobierzemy właściwe łóżka hotelowe warto rozwiązać kwestię związaną z materacami. W przypadku zakupu materaca do domu lub mieszkania wybór jest nieco prostszy. Doskonale wiemy kto będzie na nim spał i jakie wymagania musi spełniać zakupiony produkt. W przypadku obiektów noclegowych musimy postawić na uniwersalne rozwiązania, które sprawdzą w każdej sytuacji. Najlepiej wybrać model, który nie będzie ani za twardy ani za miękki. Bestsellerem jest obecnie materac Optimal H2, w którym zastosowano kieszeniową formatkę sprężynową składającą się z aż 289 sprężyn na m2.

Takie rozwiązanie decyduje o tym, że produkt dopasowuje się zarówno do sylwetki dziecka, jak i osoby dorosłej. Jednolite podparcie zapewnia 3-centymetrowa pianka poliuretanowa pozwalająca na błyskawiczne odnalezienie optymalnej pozycji snu. Z uwagi na fakt, że sprężyny umieszczono w woreczkach z flizeliny, produkt gwarantuje żywotność na długie lata.

Baza łóżka kontynentalnego – wybierz mądrze

Najważniejszym elementem łóżek hotelowych jest bez wątpienia baza. Stanowi ona podłoże dla materaca i decyduje o ogólnym odbiorze łóżka. Dużą popularnością w tym zakresie cieszą się rozwiązania dla hotelu proponowane przez JMB Design. W zależności od potrzeb możesz zdecydować się na jedno z poniższych rozwiązań:

  • Baza Simple – jest to baza o standardowej wysokości 20cm. Ta drewniana konstrukcja z bokami z płyty meblowej została wzbogacona wysokosprężysta pianką na całej powierzchni. Wyjątkowo uniwersalna opcja dla obiektów noclegowych.
  • Baza Komfort – stanowi połączenie drewna i płyty MDF. Posiada wzmocnienie na środku oraz dodatek w postaci sprężyn bonnellowych. Wysokość 28cm.
  • Baza Komfort Lux – posiada wszystkie zalety bazy komfort, lecz wyróżnia się usztywnionymi bokami, które zapobiegają zapadaniu się materaca. Jest to opcja dedykowana najbardziej wymagającym hotelarzom.

Łóżko dopasowane do stylu Twojego hotelu

Na rynku znaleźć można łóżka hotelowe o zróżnicowanym charakterze, co umożliwia dobór modelu pasującego do hotelowej aranżacji. Jeśli szukasz rozwiązań klasycznych, które sprawdzą się w większości nowoczesnych, a zarazem eleganckich obiektów, postaw na model JMB Calypso.

Wyróżniającym się elementem tego produktu jest nietypowy zagłówek. Odpowiednie wyprofilowanie szczytu oraz zastosowanie miękkiej pianki pozwala cieszy się komfortem również podczas czytania książki lub oglądania telewizji. Całość dopełniają stalowe nóżki, które podkreślają elegancki i delikatny charakter łóżka.

Poszukując ciekawej propozycji utrzymanej w stylu loftowym, koniecznie sprawdź co oferuje model JMB COMO LM.

Jest to produkt wyposażony w długie nóżki podkreślające okazały charakter łóżka oraz wykończone lamówką wezgłowie nadające mu elegancji i szyku. Powyższe łóżko hotelowe to prawdziwy bestseller umożliwiający wzbogacenie wielu hotelowych wnętrz.

Postaw na sprawdzonego partnera

Marka JMB od wielu lat dostarcza trwałe i eleganckie produkty do sypialni, których jakość spełnia najbardziej wygórowane oczekiwania odbiorców. Niewątpliwym atutem marki są niespotykane projekty oraz wykorzystanie wyłącznie najlepszych rozwiązań materiałowych. Zarówno łóżka hotelowe, jak i materace są tworzone z dbałością o każdy detal, tak aby zapewnić użytkownikom wygodę oraz prezentować się wyśmienicie przez wiele lat. Sprawdź, gdzie znajduje się najbliższy salon JMB Design i zobacz jak okazale prezentują się wyroby tej marki.

Fot.: materiały prasowe Klienta.

Avatar

0 Komentarzy

Napisz komentarz