Artykuł sponsorowany
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.
Zdaniem specjalisty z salonu mebli biurowych w Katowicach wybór wysokiej jakości mebli do sali konferencyjnej to jedna z lepszych inwestycji w naszą firmę. Sala konferencyjna to miejsce, w którym odbywają się różne narady, szkolenia czy spotkania z klientami. W ciągu dnia często jest wykorzystywana przez pracowników jako miejsce pracy lub odpoczynku. Jak wybrać meble konferencyjne na lata?
Przedsiębiorcy rozważający zakup mebli konferencyjnych powinni zastanowić się jak w ich firmie wykorzystywana jest sala konferencyjna – czy jest ona miejscem zebrań firmowych, po czym przez większość dnia pozostaje zamknięta, czy też korzystamy z niej na bieżąco. Sposób wykorzystywania salo konferencyjnej sugeruje nam jakie meble powinniśmy wybrać do tego pomieszczenia. Jeżeli jest to jedynie miejsce zebrań i szkoleń sprawdzą się w nim długie stoły konferencyjne, których nie trzeba przestawiać. Jeśli jednak sala jest wykorzystywana na wiele sposobów, lepszym rozwiązaniem wydaje się zakup stołów modułowych na kółkach. Takie meble w razie potrzeby można szybko zestawić w jeden dłuższy stół, a gdy zależy nam na spotkaniu lub pracy indywidualnej – podzielić na mniejsze segmenty.
W wielu firmach sala konferencyjna jest miejscem intensywnie eksploatowanym, co oznacza, że meble, które do niej wybieramy powinny charakteryzować się najwyższą jakością. Zdaniem eksperta z salonu mebli biurowych w Katowicach doskonałym wyborem mogą okazać się meble konferencyjne takich firm jak Estel, Flokk, Mebelux, MDD, Pedrali czy Bejot. Zostały one zaprojektowane przez profesjonalistów od dziesięcioleci zajmujących się wytwarzaniem mebli do biur. Są przez to bardzo wytrzymałe i spełniają kryteria ergonomii.
Meble konferencyjne powinny być wykonane z solidnych materiałów. Ważne jest też, żeby prezentowały się efektownie. Pamiętajmy, że są one wizytówką naszej firmy.
Przed zakupem mebli do sali konferencyjnej należy się zastanowić czy są one łatwe do utrzymania w czystości, czy potrzebują specjalnych zabiegów konserwacyjnych (dotyczy to zwłaszcza mebli drewnianych). Profesjonalne meble to takie, które sprawiają nam jak najmniej problemów.
Pamiętajmy, że meble konferencyjne muszą pasować do wystroju sali konferencyjnej i całego biura. Przed ich zakupem należy uwzględnić fakt, że prawdopodobnie w przyszłości będziemy chcieli zmienić wystrój sali konferencyjnej, pomalować ściany na inny kolor. Z tego względu dobrze jest inwestować z meble konferencyjne w neutralnych kolorach, które będą dobrze wyglądały w każdym pomieszczeniu.
Wybór mebli do sali konferencyjnej to indywidualna sprawa, zawsze jednak potrzebujemy stołu i krzeseł. Stoły powinny być przestronne, umożliwiające zarówno indywidualną, jak i zespołową pracę. Zazwyczaj dobrze jest, gdy można je swobodnie przestawiać. Niezmiernie ważne są także krzesła lub fotele konferencyjne. Powinny być one wygodnie, gdyż często zdarza się, że pracownicy korzystają z nich przez wiele godzin. Postarajmy się wybrać krzesła na tyle uniwersalne, żeby mogli korzystać z nich pracownicy o różnym wzroście i budowie ciała.
W zależności od naszych potrzeb możemy umieścić w sali konferencyjnej szafę na dokumenty i materiały biurowe, indywidualne szafki dla pracowników, wieszaki na ubrania. Wybór konkretnych mebli i akcesoriów zależy od tego w jaki sposób użytkujemy to pomieszczenie.
Zdj. główne: materiał od klienta